چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 8 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۹:۲۳:۴۹

رئیس کمیسیون عمران مجلس:
اراده اصلاح مدیریت سازمان بنادر شکل گرفته است

باشگاه خبری فراساحل: رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اراده اصلاح مدیریت سازمان بنادر شکل گرفته است و امیدواریم در این اصلاح مدیریتی به نحوی عمل بشود که اشکالات موجود رفع شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا سید مهدی هاشمی، درباره روند فزاینده انتقاد‌ها در مورد نحوه مدیریت بنادر کشور و برخی مشکلات در این حوزه، تصریح کرد: تا حدودی انتقادها درست بوده و گزارش‌هایی نیز در این‌باره به ما رسیده است.


وی ادامه داد: برخی از این گزارش‌ها باید در کمیسیون اصل نود بررسی شود، برخی دیگر نیز در دستگاه‌های نظیر دیوان محاسبات قابل رسیدگی است و در مورد تعدادی از آن‌ها نیز، نیاز به اطلاع رسانی وجود دارد. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: تا آنجا که من اطلاع دارم این اراده در حال شکل‌گیری است که اصلاح مدیریتی در این حوزه انجام شود و امیدواریم در این اصلاح مدیریتی به نحوی عمل بشود که اشکالات موجود رفع شود. هاشمی با ابراز امیدواری در مورد تغییر و تحول در حوزه مدیریت بنادر کشور، یادآور شد: به نظر می‌رسد که وزیر راه از جریانات موجود در بنادر آنچنان که باید مطلع نیستند اما بی‌اطلاع نیز نیستند.



  کد خبر : 885
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :